رازهای انتخاب کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی

 

یکی از مهمترین بخش ها در یک استایل زیبا انتخاب کفش است. بدون شک شما هم دیده‌اید که در مراسم های مختلف خانم های بسیاری با کفش های پاشنه بلند خود جلب توجه می کنند. البته بسیاری از این خانم ها هنوز مجلس به پایان نرسیده کفش‌های خود را در می آورند. این مشکل بنا به اذیت کردن کفش ممکن است به دفعات زیاد اتفاق بیفتد. در این بخش می خواهیم شما را با راز های انتخاب کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی آشنا کنید پس با ما همراه باشید.

اولین نکته در انتخاب کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی

اولین نکته ای که باید در انتخاب کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی به آن دقت کنید این است که سایز مناسب کفش را انتخاب کنید.  اگر شما هم در انتخاب سایز مناسب خود دچار مشکل شده‌اید می‌توانید بر روی یک ورقه کاغذ بایستید و اطراف کفش خود را خط بکشید. سپس پای خود را بدون کفش و برهنه روی کاغذ بگذارید و دور آن را خط بکشید. در بخش بعدی شما می توانید با مقایسه این دو، بخش هایی از پای خود را که عریض تر و یا کوچکتر است بشناسید. معمولا فروشنده ها به شما می گویند که کفش های تنگ اندکی بعد از پوشیدن بهتر خواهند شد. بهتر است که به این توصیه ها گوش نکنید و اگر کفشی اندازه پای شما نیز آن را نخرید. هنگام خرید کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی باید به قوس پا و قوس کفش نیز دقت کنید که برای سایز شما مناسب باشد.

کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی

کفش بنددار بخرید!

در خرید کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی بهتر است به دنبال کفش هایی باشید که بند دار باشند. در این نوع کفش ها معمولا زمانی که بند به دور ساق پای شما پیچیده می‌شود به عنوان یک پشتیبان و تکیه گاه برای پایه شما عمل خواهد کرد. به طور معمول تمامی افرادی که کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی را خریداری می کنند بعد از چند بار پوشیدن آن دچار مشکل خواهند شد. البته اگر که در انتخاب کفش دقت کنید و کفشی که برای شما راحت است را خریداری کنید دچار این مشکلات نخواهید شد.

قیمت یا کیفیت؟

نکته بعدی که باید در خرید کفش پاشنه بلند مجلسی به آن دقت کنید این است که برند معتبر را خریداری کنید. دقت داشته باشید که معمولا برند هایی که در این زمینه به صورت جهانی فعالیت می‌کنند به دنبال راحتی مشتریان خود هستند. این در حالی است که کفش‌هایی که پاشنه بلند و فانتزی هستند ممکن است که برای پای شما و همچنین کمر شما آزار دهنده باشند. بهتر است که در خرید کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی دست و دلباز باشید و قیمت را فدای کیفیت نکنید.

کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی

کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی و جلوگیری از کمردرد!

به این نکته توجه کنید که پاشنه ای که کیفیت خوبی داشته باشد برای شما مشکلاتی نظیر کمردرد و یا پیچ خوردگی پا ایجاد نخواهد کرد. البته این قانون برای تمامی کفش هایی که زیر ۱۰ سانت هستند صدق می کند. اگر کفشی که شما انتخاب می کنید پاشنه بیشتر از ۱۰ سانتی متر داشته باشد و قسمت پنجه ها نیز کافی نداشته باشد یک قوس بین پنجره و پاشنه شما ایجاد خواهد کرد که فشار زیادی به پای شما خواهد آورد.

طراحی کفش

یکی از عمده مشکلاتی که افرادی که کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی را خریداری می کند با آن روبرو می شوند کمردرد است. همانطور که می‌دانید نحوه راه رفتن و حتی انتخاب کفش ممکن است که تأثیر شگرفی روی درد کمر و حتی پا درد داشته باشد. اگر شما به دنبال کفشی هستید که تنها فانتزی باشد و زیبایی خاصی داشته باشد ممکن است که به کمر و پای خود آسیب بزنید. پیشنهاد ما به شما این است که از کفش هایی استفاده کنید که به صورت استاندارد طراحی شده اند. حتی اگر از کفشی با ویژگی‌های منحصر به فرد خوشتان می آید می توانید از یک کفاش بخواهید که آن را برای شما طراحی کند و یا بر پنجه کفش یک سانت بیافزاید. این کار تاثیر بسزایی روی جلوگیری از کمردرد و پادرد شما خواهد داشت.

انواع پاشنه کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی

پاشنه های کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی انواع مختلفی دارد. شما میتوانید این کفش ها را با انواع پیراهن بلند زنانه و دخترانه بپوشید. البته باید دقت داشته باشید که اگر لباس خود را به صورت مناسب انتخاب نکنید نتیجه خوبی نخواهید داشت. نوع اول پاشنه کفش دخترانه پاشنه بلند به مجلسی پاشنه نازک و باریک است. شما باید دقت داشته باشید که همراه با پوشیدن این کفش ها کجا قدم می گذارید. این پاشنه ها معمولا به دلیل نازک بودن ممکن است که در چمن فرو روند و همچنین بین نرده های فلزی گیر کند. همچنین کفش ها با ظاهر شیک و راحتی که دارند اما ممکن است که برای شما راحت نباشند. به طور کلی می توان گفت که استفاده از کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی با پاشنه نازک و باریک ممکن است که برای شما  آزار دهنده باشد.

از انواع دیگر پاشنه‌ها که می‌تواند برای شما بسیار راحت و قابل پوشیدن باشد می توانیم به پاشنه یک سره و حتی پاشنه چهارگوش اشاره کنیم. مهمترین توصیه ای که در انتخاب کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی می‌توانیم به شما داشته باشیم این است که هنگام خرید آن با آن راه بروید و ببینید که آیا با آن می توانید مسافت نسبتا طولانی را طی کنید یا پای شما درد خواهد گرفت.

کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی

مجموعه OROCY

شما در مجموعه ما با رنج مختلفی از کفش های پاشنه بلند و حتی کفش های ورزشی و انواع مختلف کفش ها روبرو خواهید بود.پس اگر به دنبال خرید کفش زیبا همراه با ویژگی‌های منحصر به فرد هستید می‌توانید از راهنمایان ما نیز در این زمینه کمک بگیرید. دقت داشته باشید که کالکشن ما تنها شامل کفش دخترانه پاشنه بلند مجلسی نخواهد شد و انواع و اقسام مختلف کفش ها را می توانید به صورت آنلاین و در کوتاه ترین مدت زمان خریداری کنید. کیفیت کفش های مجموعه اما به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

با ما در تماس باشید:

عرضه کننده : محمد امرجی

تلفن تماس:   09112299246

اینستاگرام: http://www.instagram.com/orocy.shoe

کانال تلگرام: https://t.me/orocy

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

برچسب ها: کفش دخترانه, کفش مجلسی, کفش پاشنه بلند