کیف مجلسی زنانه شیک

 

اصول انتخاب کیف مجلسی زنانه شیک

آنچه که باید بدانید این است که شما باید اصول بسیاری را در زمینه انتخاب و خرید کیف مجلسی زنانه شیک بررسی کنید. با چندین قانون کلی در این زمینه می توانید به آسانی کیف مناسب خود را انتخاب کنید. اگر شما تمامی قوانین لازم در زمینه خوش پوشی را رعایت کنید اما کیف مناسب نداشته باشید خواهید دید که تیپ شما به چشم نخواهد آمد و انگار که هیچ کاری نکرده اید. برای اینکه بتوانید بهترین نوع کیف مجلسی زنانه شیک را انتخاب کنید، در این بخش و در این مقاله با ما همراه باشید.

کیف مجلسی زنانه شیک

کیف مجلسی زنانه شیک ساده یا طرح دار؟

نکته اولی که باید در زمینه انتخاب کیف مجلسی زنانه شیک به آن دقت کنید این است که آیا این کیف ها طرح دار هستند یا ساده. بهتر است زمانی که لباس شما طرح دار است از یک کیف ساده استفاده کنید و بالعکس. زمانی که لباس شما ساده است بهتر است که یک کیف طرح دار داشته باشید. به طور کل در قوانین شیک پوشی اینطور گفته می شود که بهتر است هیچ دو دست لباسی و یا کیفی را به صورت طرح دار با هم ست نکنید چرا که اصلا زیبا نخواهد بود.

رنگ کیف مجلسی زنانه شیک

اگر قرار است که کیف خود را در یک مهمانی رسمی به دست بگیرید و اگر لباس شما مشکی است بهتر است که به سراغ کیفی با رنگ مشکی بروید. آنچه که باید بدانید این است که اگرچه می توانید یک کیف ساده مشکی به دست بگیرید اما بهتر است که از کیفی استفاده کنید که روی آن با رنگ های نقره ای یا طلایی کار شده است.

اغلب خانوم هایی که به دنبال کیف مجلسی زنانه شیک هستند از رنگ مشکی آن ها خوششان می آید. این خانم ها برای اینکه اصول خوشتیپی را رعایت کنند می توانند رنگ کیف خود را یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پیراهن خود انتخاب کنند تا علاوه بر خوشتیپ بودن، زیبا و باکلاس نیز به نظر برسند.

فرم کیف مجلسی زنانه شیک

نکته دیگری که باید در زمینه انتخاب کیف مجلسی زنانه شیک به آن دقت کنید در واقع فرم آن است. فرم معمول کیف های مجلسی به شکل مستطیل است اما قرار نیست که شما به عنوان یک انتخاب قطعی به سراغ کیف های مستطیل شکل بروید. در این زمینه می توانید از کیف هایی استفاده کنید که فرم های دیگری از اشکال هندسی را نیز دارند. دقت داشته باشید که اگر قد بلندی دارید می توانید به سراغ کیف های گرد بروید و اگر قد کوتاه و توپر هستید می توانید از انواع مستطیلی این کیف ها استفاده کنید.

کیف مجلسی زنانه شیک

اندازه کیف مجلسی

به طور کلی اینطور گفته می شود که اندازه کیف مجلسی زنانه شیک باید به گونه ای باشد که شما وسایل ضروری خود را در آن بگذارید و مانند کیف هایی که در یک پیاده روی از آن استفاده می کنید دارای فضای زیادی نیست. شما می توانید در این زمینه با خیال راحت به دنبال کیف هایی بروید که دوشی هستند و یا از مدل هایی استفاده کنید که به آنها کلاچ گفته می شود. البته اگر وسایل ضروری شما برای رفتن به یک مهمانی زیاد است می توانید کیف های بزرگتری را انتخاب کنید. این وسایل می توانند شامل کلید، گواهینامه و مقداری پول نقد به همراه تلفن همراه شما باشد.

جنس کیف مجلسی

کیف مجلسی زنانه شیک باید جنس خوبی داشته باشد. معمولا می توان گفت که این کیف ها از جنس جیر و یا چرم هستند و شما می توانید بین آن ها انتخاب کنید.به این نکته مهم دقت کنید که ساتن و ابریشم که می توانند از جنس های مختلف کیف مجلسی زنانه شیک باشند زودتر از جنس های دیگر کثیف خواهند شد و البته که تمیز کردن آن ها نیز به مراتب سخت تر است. همچنین کیف هایی که دارای پولک دوزی هستند نیز ممکن است که به لبه تیز برخی جاها گیر کنند و پاره شوند پس باید خیلی مراقب آنها باشید.

چگونه کیف مجلسی زنانه شیک را ست کنیم؟

آنچه که باید بدانید این است که شما در واقع به راحتی می توانید این نوع کیف ها را ست کنید. البته برخی از ریزه کاری هایی که در این زمینه وجود دارد به شما در داشتن تیپی بهتر کمک خواهد کرد. دقت داشته باشید که بین تزئینات لباس شما و همچنین کیفتان باید یک هماهنگی وجود داشته باشد. برای مثال اگر لباسی میپوشید که روی شانه های آن با منجوق طراحی شده است، می توانید از کیفی استفاده کنید که دارای منجوق دوزی است.

کیف مجلسی زنانه شیک

اگر کیف مجلسی زنانه شیک شما دارای بندهای طلایی و یا قفلی به این رنگ است، شما می توانید از زیورآلاتی استفاده کنید که به این رنگ هستند و در این ترکیب خللی ایجاد نمی کنند.

در صورتی که از جواهر و یا سنگ های رنگی زیبا روی کیف شما استفاده شده است، می توانید بین رنگ پارچه کیفتان و رنگ سنگ های زیورآلات خود یک هماهنگی به وجود آورید. برای مثال می توانید سنگ های یاقوت را با قرمز ست کنید.

مجموعه OROCY

می توان گفت که مجموعه ما یکی از بهترین ها در زمینه فروش انواع کیف و کفش است. نه تنها برای کیف مجلسی زنانه شیک، بلکه برای خرید انواع دیگر کیف ها و کوله ها می توانید به سایت ما مراجعه کنید. در واقع سایت ما از جمله سایت هایی است که به شما امکان خریدی آسان و لذت بخش را خواهد داد. بهترین راهی که در زمینه خرید این نوع کیف ها دارید این است که خرید خود را از یک فروشنده معتبر در این زمینه انجام دهید. دقت داشته باشید که شما می توانید انواع مختلف این کیف ها را در سایت ما ببینید و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید. البته که فروشندگان ما در این زمینه به شما بهترین ها را معرفی خواهند کرد و به شما در پیدا کردن مدل موردنظرتان کمک می کنند. آنچه که باید به آن دقت کنید این است که رضایت مشتریان در اولویت کار ما قرار دارد و به همین دلیل کالکشن ما به عنوان بهترین شناخته می شود.

با ما در تماس باشید:

عرضه کننده : محمد امرجی

تلفن تماس:   09112299246

اینستاگرام: http://www.instagram.com/orocy.shoe

کانال تلگرام: https://t.me/OrocyBag

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

برچسب ها: کیف زنانه, کیف مجلسی, کیف زنانه مجلسی