نکات خرید کوله مدرسه ارزان

 

در این بخش می خواهیم شما را با نکات خرید کوله مدرسه ارزان آشنا کنیم. هنگامی که میخواهید برای فرزندان خود کوله پشتی مدرسه بخرید باید به یاد داشته باشید که با قرار گرفتن کتاب، دفتر و دیگر وسایل، این کوله سنگین می شود و موجب فشار به ستون فقرات و ماهیچه های شما خواهد شد. این مسئله ممکن است که با مرور زمان باعث ایجاد کمردرد و دردهایی در کمر و پشت کودکان شود. در واقع شما باید با توجه به استانداردهایی که در این زمینه وجود دارد کوله مدرسه ارزان را خریداری کنید. در این بخش با ما همراه باشید.

سبک بودن کوله مدرسه ارزان

یکی از ویژگی های کوله مدرسه ارزان، سبک بودن آن است. طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است، کوله ای که خریداری می کنید باید حداکثر بین 10 تا 15 درصد وزن بدن کودک شما باشد. بهتر است که در این زمینه کوله هایی از جنس جین یا کتان را خریداری نکنید چرا که سنگین بودن آن ها باعث بروز مشکلات و دشواری هایی برای کودکان شما خواهد شد. برای اینکه بتوانید از این مشکل جلوگیری کنید بهترین راه انتخاب کوله های پارچه ای و همچنین کنفی است.

دوام و استحکام کوله مدرسه ارزان

یکی از مهم ترین نکات در خرید کوله مدرسه ارزان خرید کوله پشتی با دوام و با استحکام زیاد است. به دلیل اینکه این کوله ها به صورت مکرر مورد استفاده قرار می گیرند پس نباید پاره شوند یا سوراخ شوند و یا بندهای آن ها دچار شل شدگی شود. این نکته به خصوص برای کوله های دانش آموزان ابتدایی بیشتر مورد توجه است. اگر این موضوع برای شما اهمیت بیشتری دارید می توانید از کوله پشتی چرم استفاده کنید چرا که مقاوم است و به راحتی تغییر شکل نمی کند.

کوله ای با زیپ محکم!

زیپ به عنوان یکی از مهمترین اجزا در کیف شناخته شده است. با خراب شدن زیپ ممکن است که وسایل کودک شما به بیرون پرت شده و در نتیجه گم شود. بهتر است که برای کودک خود کوله هایی با زیپ زنجیری و یا دوتایی خریداری کنید.

قابلیت تنظیم بند!

در خرید کوله مدرسه ارزان به طور حتم به زیپ های آن ها دقت کنید. معمولا کوله های دو بنده که پهنای بند آن ها پنج سانتی متر است می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و نسبت به انواع بندی و دستی آن ارجحیت بیشتری دارد. همچنین بند کوله پشتی باید به گونه ای تنظیم شود که سنگینی کیف هنگام راه رفتن بین دو شانه تقسیم شود و همچنین آویزان نباشد. هرچقدر که کوله پشتی آویزان تر و پایین تر از کمر باشد، فشار بیشتری به شانه ها و پشت کودک وارد خواهد کرد. بهتر است که شما برای راحتی هرچه بیشتر فرزند خود از کوله هایی استفاده کنید که بندهای آن ها با پنبه پر شده است و در نتیجه به کودک شما فشار وارد نمی کند و هنگام حمل بند آن ها روی سینه قرار خواهند گرفت نه زیر بغل.

کوله مدرسه ارزان با جیب های متعدد

اکثر کودکان علاقه مند به کوله هایی با جیب های بسیار هستند. آن ها می توانند در این بخش وسایل خود را دسته بندی کرده و ابزار مختلف را در آن بچینند. با این کار می توانند به آسانی لوازم خود را پیدا کرده و دچار سردرگمی و شلختگی نخواهند شد. همچنین وجود محفظه ها و جیب های مختلف باعث می شود که فشار کمتری به ستون فقرات وارد شود.

اندازه و کاربرد کوله مدرسه ارزان

عرض کوله پشتی نباید به گونه ای باشد که از شانه های دانش آموز بیشتر و پهن تر باشد. هنگام خرید کوله مدرسه ارزان بهتر است که از کوله های بسیار بزرگ و بسیار کوچک دوری کنید و آن را متناسب با سایر کودک خود خریداری کنید.

در این بخش می توان گفت که بهتر است که کوله پشتی دانش آموزانی که دبستانی هستند کوچک و مناسب سایز آن ها باشد. برخی از انواع کوله پشتی مانند کوله پشتی های لپ تاپ و کوهنوردی برای دانش آموزان مدرسه ای مناسب نخواهد بود و بهتر است که دانش آموزان از کوله هایی مناسب مدرسه و حمل دفتر استفاده کنند.

کوله مدرسه ارزان با پد پشتی

پد پشتی در واقع از برخورد اشیا سفت و هرگونه اشیا تیز با بدن فرد جلوگیری خواهد کرد و راحتی بیشتری را برای آن ها به ارمغان می آورد. در نتیجه فشار کمتری به ستون فقرات آن ها وارد خواهد شد. بهتر است که حین خرید از فروشنده بخواهید که برای شما محصولی استاندارد و مطابق با سلیقه کودکان بیاورد که بتوانید به راحتی آن را استفاده کنید.

نکات مهم کوله مدرسه ارزان

بهتر است که نوعی از کوله پشتی را انتخاب کنید که به راحتی قابل شست و شو باشد و رنگ هم پس ندهد. در این حال شما به آسانی می توانید آن ها را با ماشین لباسشویی بشویید. لباس و همچنین کیف دانش آموزان به گونه ای است که به سرعت کثیف می شود و لذا شما باید آن ها را طبق زمان بندی کوتاهی بشویید. بهتر است که هنگام خرید این نوع کوله پشتی ها سلیقه کودک را نیز در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که کوله پشتی توسط دانش آموزان نباید بیشتر از نیم ساعت حمل شود در غیر این صورت برای آن ها مشکل ساز خواهد شد.، در نتیجه اگر مسافت طولانی با کوله پشتی طی می شود بهتر است که تا حد امکان آن را سبک کنید.

مجموعه OROCY

اگر شما هم به دنبال خرید کوله مدرسه ارزان هستید می توانید به آسانی آن را از مجموعه اوروسی خریداری کنید. همچنین اگر تصمیم به خرید کوله پشتی هایی با کیفیت و در عین حال با دوام و با قیمت مناسب نیز هستید از این مجموعه غافل نشوید. راهنمایان فروش ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد که به آسانی آنچه که میخواهید را انتخاب کنید و بتوانید در کمترین زمان موجود کوله پشتی مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می توانید انواع دیگر کوله پشتی، کفش، کیف و دیگر منسوجات از این قبیل را از سایت ما با بهترین کیفیت خریداری کنید.

با ما در تماس باشید:

عرضه کننده : منتظری

تلفن تماس:   09112299246

اینستاگرام: http://www.instagram.com/orocy.shoe

کانال کیف تلگرام: https://t.me/OrocyBag

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

برچسب ها: قیمت کیف مدرسه, خرید کیف مدرسه, انواع کیف مدرسه, کیف مدرسه دبستانی, کیف مدرسه شیک, پخش کیف مدرسه, فروش کیف مدرسه, کیف مدرسه بچگانه