نکات خرید کوله مدرسه ای

 

خرید کوله مدرسه ای یکی از نکاتی است که امروزه مورد توجه عده بسیاری قرار گرفته است. این افراد معمولا به دنبال کوله هایی برای کودکان و دانش آموزان خود هستند که در عین زیبایی و سادگی به کمر آن ها نیز آسیب نرساند. آنچه که باید بدانید این است که در صورتی که شما کوله مدرسه ای را با توجه به نکات مهم در این زمینه خریداری نکنید، ممکن است که سلامت کودک خود را به خطر بیندازید پس مراقب باشید.

تا شروع سال تحصیلی زمان زیادی باقی مانده است اما باز هم شما باید بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. کوله پشتی از جمله ضروریاتی است که باید حتما در لیست خرید شما وجود داشته باشد. در این بخش می خواهیم شما را با نکات خرید کوله مدرسه ای آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

مدل های مختلف کوله مدرسه ای

کوله پشتی ها دارای انواع مختلفی هستند. در این بخش میخواهیم کوله مدرسه ای بند کج را به شما معرفی کنیم. این کوله یک بند بیشتر ندارد و به صورت یک طرفه روی شانه قرار خواهد گرفت. این مدل به خصوص بین محصلین که در دبیرستان هستند محبوبیت بسیار زیادی دارد. لازم است بدانید که در این بخش این کوله های بیشتر جنبه تزئینی و زیبایی دارند و برای سلامتی وضع اسکلتی دانش آموزان همان کوله های دو بند بهتر هستند. این توزیع نامتقارن در شانه ها در طولانی مدت باعث می شود که نقایص بسیار زیادی در اسکلت آن ها ایجاد شود. البته باید بدانید که کوله مدرسه ای دو بند را نیز نباید به صورت یک بند استفاده کنید.

کوله مدرسه ای استاندارد

نوع دیگری کوله مدرسه ای، کوله استاندارد است که به صورت دو بند ارائه می شود و هیچگاه از مد نخواهد افتاد. در این مدل از کوله پشتی، وزن وسایل داخل کیف به صورت کاملا متقارن بین شانه ها تقسیم خواهد شد و به نسبت مدل های دیگر تاثیرات منفی کمتری روی وضعیت اسکلتی بدن خواهد داشت.

نوع دیگر کوله مدرسه ای کوله هایی هستند که شبیه به چمدان می باشند. این کوله پشتی ها چرخ دارند و توسط دسته ای که روی آن تعبیه شده است مانند چمدان پشت سر کشیده می شوند. مهم ترین مزیتی که در این کوله ها وجود دارد این است که وزن سنگین کیف توسط چرخ ها کنترل خواهد شد و برای کودک شما آزاردهنده نخواهد بود. البته ممکن است که زمانی که کودک شما می خواهد از پله ها بالا برود نیاز به کمک داشته باشد.

کوله پشتی هایی که به صورت چمدانی ساخته می شوند معمولا به شکل استاندارد هم قابل استفاده هستند. منتها دقت داشته باشید که وجود چرخ در این کوله ها باعث می شود که از کوله پشتی های معمولی سنگین تر باشند و ممکن است که همین مورد برای کودک شما آزاردهنده باشند.

انتخاب بهترین سایز کوله مدرسه ای

آنچه که باید به آن دقت کنید این است که سایز کوله مدرسه ای باید با قد و قواره فرزند شما کاملا متناسب باشد. به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که برای کودکان از کوله پشتی بزرگسالان استفاده کنید. به عبارت دیگر اینطور گفته می شود که برای دانستن ابعاد صحیح کوله پشتی باید آن را به گونه ای انتخاب کنید که از طول و عرض نیم تنه کودک شما بزرگتر نباشد.

وزن کوله مدرسه ای هم از جمله نکات دیگری است که باید به آن دقت کنید. اینطور گفته می شود که برای وزن کوله کودک در واقع محدودیتی وجود ندارد اما بهترین وزن برای آن ها بین 5 تا 20 درصد وزن بدن متغیر است. یک آکادمی پزشکی در این زمینه اینطور می گوید که وزن کوله پشتی پر نباید از 10 الی 20 درصد وزن بدن کودک بیشتر باشد. البته نکات سخت گیرانه تری نیز در این زمینه وجود دارد که اینطور می گوید که وزن کوله پشتی پر باید بین 5 تا 10 درصد از وزن بدن کودک باشد.

جنس و بند کوله مدرسه ای

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید در زمینه خرید این نوع کوله ها بدانید جنس و نوع بند آن هاست. در واقع زمانی که صحبت از این گزینه به میان می آید عده زیاده بر این باورند که جز نكات مهم نیست و شما می توانید آن را کنار بگذارید.

بندها از جمله مهمترین نکاتی هستند که باید به آن دقت کنید تا بتوانید خریدی عالی و خوب داشته باشید. بندها باعث ایستادن کیف روی دوش کودک یا نوجوان شما خواهند شد بنابراین باید به گونه ای انتخاب شوند که آنها را اذیت نکند. شما می توانید انواع مختلفی از کوله ها را خریداری کنید که دارای بندهای کوتاه یا بلند هستند. البته آنچه که باید به آن دقت کنید این است که این بندها در واقع به شما اجازه خواهند داد که به آسانی آن ها را تنظیم کنید و به اندازه مورد نظر خود برسانید.

اگر به دنبال جنسی محکم برای کوله خود هستید باید بدانید که می توانید از انواع مختلف آن ها استفاده کنید. کوله هایی از جنس کنف می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. البته دقت داشته باشید که کوله های جین به عنوان کوله هایی سنگین در بین انواع دیگر شناخته می شوند و بهتر است که آن ها را به ویژه برای سنین پایین تر خریداری نکنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر میخواهید کوله خود را به صورت آنلاین خریداری کنید باید به نکاتی در این زمینه دقت کنید.

بهتر است که پیش از خرید از فروشنده بخواهید که در مورد جنس مورد نظر به صورت کامل برای شما توضیح دهد تا بتوانید از آن استفاده کنید. اگر هم می خواهید کوله ای خریداری کنید که طرح خاصی دارد باز هم بهتر است که در مورد جنس آن اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید که جنس یکی از مهم ترین نکات در زمینه خرید کوله است. شما می توانید خرید خود را از مجموعه OROCY انجام دهید و خواهید دید که بهترین کیفیت را خواهید داشت. همچنین تنوع طرح و رنگ باعث شده است که عده بسیاری علاقه مند به خرید از ما باشند و کیفیت بی نظیری را نیز تجربه کنند.

با ما در تماس باشید:

عرضه کننده : منتظری

تلفن تماس:   09112299246

اینستاگرام: http://www.instagram.com/orocy.shoe

کانال کیف تلگرام: https://t.me/OrocyBag

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

برچسب ها: قیمت کیف مدرسه, خرید کیف مدرسه, انواع کیف مدرسه, کیف مدرسه دبستانی, کیف مدرسه پسرانه, پخش کیف مدرسه, فروش کیف مدرسه, کیف مدرسه بچگانه